Carl-Johans Kanna avgjord!

I matchspelet, som startade i slutet av juni har 22 spelare deltagit. Det är elfte året, som tävlingen går av stapeln, som det första året, 2012,  vanns av en årets finalister, Johnny Eriksson.

Finalen & match om 3:e pris spelades i strålande högsommarvärme på vår fina bana. Finalister voro Richard Holmbäck & Johnny Eriksson samt de, som gjorde upp om tredjeplatsen voro John Billing & Stig Höglund.

I finalen segrade Richard Holmbäck mot Johnny Eriksson & 3:e platsen knep John Billing i en jämn kamp med Stig Höglund.

Efter de två matcherna bjöds på förfriskningar, segraren Richard Holmbäck mottog segerbucklan & ett presentkort i klubbens shop. De övriga pristagarna fick också presentkort på skilda belopp i klubbens restaurang. Tävlingens eminente tävlingsledare Sören Ericson avtackades med en flaska vin av tävlingens grundare Carl Johan Bratt.