Klubbkompis Invitational

Lördagen 27 augusti samlade Ölands GK många av klubbens ideella krafter. Det blev en väldigt rolig dag som inleddes med en bästboll 2-mannalag över 9 hål. Den vanns av Peter Larsson och Susanne Ivarsson med knapp marginal, grattis! På kvällen inmundigades en mycket god middag i restaurangen.

Ölands GK kan inte nog poängtera hur viktiga medlemmarnas ideella insatser är - när många gör lite och när det görs tillsammans blir det som bäst! Tack alla för era insatser!

Det finns dock några som gjort särskilt stora insatser under året och följande personer förtjänar därför ett extra tack: (bild fr v) Gertrude Stenlund, Pär Lindén, Lasse Modin, Peter Larsson och Sören Ericson. Även Bo Kullander, Carl-Johan Bratt och Ronny Cedertorn som tyvärr hade förhinder att delta. TACK!